Počítačová gramotnost a její zvyšování pomocí e-learningu – Mgr. Tomáš PŘIBÁŇ
Mgr. Tomáš PŘIBÁŇ
Disertační práce
Počítačová gramotnost a její zvyšování pomocí e-learningu
Computer literacy through e-learning
Anotace:
Disertační práce se věnuje procesu konstrukce počítačové gramotnosti za pomoci jednotlivých forem e-learningu v porovnání s tradiční prezenční výukou. Pro zkoumání byly vybrány dva předměty, jejichž náplň odpovídá standardu ECDL, a zároveň splňovaly požadavky nově vytvořené definice počítačové gramotnosti tak, aby její naplnění bylo ověřitelné. Samotné ověřování probíhalo mezi studenty prvního ročníku …víceAbstract:
The dissertation deals with the process of construction of computer literacy using various forms of e-learning compared to traditional contact learning. For investigation were chosen two subjects, whose content conforms to the ECDL and at the same time fulfill the requirements of the newly created definition of computer literacy. The actual verification was carried out among first year students in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘIBÁŇ, Tomáš. Počítačová gramotnost a její zvyšování pomocí e-learningu. Plzeň, 2013. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Počítačová gramotnost jako jedna z možností zkvalitnění života seniorů
Jarmila KOJECKÁ -
Počítačová gramotnost, realita a ideje
Blanka CMAJDÁLKOVÁ -
Blended learning ve výuce angličtiny na VOŠ zdravotnické
Ludmila FALTÝNKOVÁ -
E-learning an ősterreichischen Schulen
Jana Ritterová -
Blended Learning
Miroslava Sedláčková -
E-learning - nové možnosti a didaktické základy
Ivan DÁVIDÍK -
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
Kateřina Lipavská -
Vliv procesu učení u skupin plemen honičů na motorické testy laterality
Iveta Růžičková