Pavla Kuchařová
Bakalářská práce
Proces tvorby reklamní kampaně
The Production Process of an Advertising Campaign
Anotace:
Cílem této práce je popis jednotlivého postupu procesu tvorby reklamní kampaně společnosti Inrema. Přínosem mé práce je obohacení znalostí čtenářů v oblasti tvorby reklamní kampaně, zejména letákové, a jejich seznámení s průběhem celého výrobního procesu, který je dopodrobna popsán v této práci. V úvodu teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a jeho nástroji, díky kterým se blíže dostávám …víceAbstract:
The aim of this work is to describe each procedure the production process of an advertising campaign of Inrema company. The purpose of my work is to enrich the knowledge of readers in creating advertising campaigns, leaflets, in particular to introduce them with the course of the entire production process, which is described in detail in this work.In the introduction, theoretical part deals with basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kuchařová, Pavla. Proces tvorby reklamní kampaně. Olomouc, 2010. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin
Pavel Provazník -
Moderní technologie marketingu, prodeje a distribuce automobilů
Marian Zámečník -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova
Název
Vložil
Vloženo
Práva