Postoje žáků ke škole a učení na SŠ prof. Zdeňka Matějčka v Ostravě – Bc. Marie KRATOCHVILOVÁ
Bc. Marie KRATOCHVILOVÁ
Diplomová práce
Postoje žáků ke škole a učení na SŠ prof. Zdeňka Matějčka v Ostravě
Students' attitude towards a school and education approach at Prof. Zdenek Matejcka secondary school in Ostrava
Anotace:
Diplomová práce zjišťuje postoje žáků ke škole a učení. Teoretická část vymezuje postoje, jejich vznik, utváření a působení na změnu postoje. Dále se zabývá činiteli působícími na žáka v procesu edukace: uvádí zvláštnosti vývojového období adolescence, vliv rodiny, třídy a školy, osobnosti učitele a faktor osobnosti jedince. Definuje žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, uvádí problematiku inkluze …víceAbstract:
Master thesis examines the attitude of students to school andeducation. The theoretical part describes student's attitudes, their origin, formation, and influences that lead to attitudechanges. It further focuses on factors that affect the studentduring the education process: specifics of the adolescence phase, influence of the family, schoolmates and school, teacher'spersonality and the factor of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Soňa Lemrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRATOCHVILOVÁ, Marie. Postoje žáků ke škole a učení na SŠ prof. Zdeňka Matějčka v Ostravě. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva