Marketingový mix hotelu Chateau Kotěra – Veronika Kostínková
Veronika Kostínková
Bakalářská práce
Marketingový mix hotelu Chateau Kotěra
Anotace:
Cílem teoretické části bakalářské práce bude provést rešerši dostupných sekudnárních zdrojů informací týkajících se řešeného tématu a vysvětlit pojmy, které jsou klíčové pro pochopení praktické části bakalářské práce. Cílem praktické části bakalářské práce bude analyzovat marketingový mix hotelu Chateau Kotěra. V návaznosti na odhalené nedostatky budou navrhnuta opatření ke zlepšení současné situace …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.