Kateřina Suchanová

Diplomová práce

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand image on purchase behaviour
Anotace:
Diplomová práce "Vliv značky na kupní chování spotřebite" se zaměřuje na analýzu problematiky nákupního chování a značkovou politiku. Teoretická část se orientuje na rozbor aspektů ovlivňujících toto chování a identifikaci značky jako takové. V praktické části je proveden výzkum, který zkoumá nákupní chování zákazníků v prostředí konkrétní značky.
Abstract:
The thesis "The influence of brand image on purchase behaviour" is focused on analysis of purchase behaviour problematics and brand policy. The theoretical part describes aspects influencing this behaviour and indentifying the brand as a whole. The practical part is dedicated to research that investigates the purchase behaviour in a concrete brand's environment.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses axe3xw axe3xw/2
30. 3. 2016
Složky
Soubory
Mach, J.
31. 3. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.