Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Kateřina Suchanová
Kateřina Suchanová
Diplomová práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behaviour
Anotace:
Diplomová práce "Vliv značky na kupní chování spotřebite" se zaměřuje na analýzu problematiky nákupního chování a značkovou politiku. Teoretická část se orientuje na rozbor aspektů ovlivňujících toto chování a identifikaci značky jako takové. V praktické části je proveden výzkum, který zkoumá nákupní chování zákazníků v prostředí konkrétní značky.Abstract:
The thesis "The influence of brand image on purchase behaviour" is focused on analysis of purchase behaviour problematics and brand policy. The theoretical part describes aspects influencing this behaviour and indentifying the brand as a whole. The practical part is dedicated to research that investigates the purchase behaviour in a concrete brand's environment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of nutritional quality of tropical and temperate forages
Agnes Josylyn Komey -
Application of gas chromatography coupled to various types of mass spectrometric detectors for quality and safety evaluation of selected foodstuffs
Michal Stupák -
Evaluation of forage grass quality, fermentation process and silage safety on different Dactylis glomerata L. varieties
Jhonny Edison Alba Mejía -
Hodnocení kvality života těhotných žen Evaluation of Pregnant Women Life Quality
Irena DYMOKURSKÁ -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík
Název
Vložil
Vloženo
Práva