Miloslav VOBEJDA

Bakalářská práce

Jak nepodléhat negativním vlivům na vychovatele v souvislosti s přímým kontaktem s vězněnou osobou

How do not yield to negative influences on educat{\"\i}onalist in connection with direkt contact with convict person
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout řešení {\clqq}Jak nepodléhat negativním vlivům na vychovatele v souvislosti s přímým kontaktem s vězněnou osobou``. Teoretická část se, jak je obvyklé, věnuje teoretickým východiskům. Jsou v ní kapitoly zabývající se specifiky prostředí vězeňství, pracovní funkcí vychovatele, jeho úkoly a povinnostmi. Další obsáhlá kapitola shrnuje obecné poznatky o negativní zátěži …více
Abstract:
The aim of this baccalaureate work is make suggestions {\clqq} How do not yield to negative influences on educat{\"\i}onalist in connection with direkt contact with convict person`` The thoeretical part is devoted, as usual, the theoretical points. In this part there are chapters concerning specifics of prisons, activity of educationalists, their tasks and duties. Next large chapter sums up general …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2007
Identifikátor: 1006415

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOBEJDA, Miloslav. Jak nepodléhat negativním vlivům na vychovatele v souvislosti s přímým kontaktem s vězněnou osobou. Brno, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika