Sociální kompetence dětí v období předškolního věku – Pavla SOBOTOVÁ
Pavla SOBOTOVÁ
Bakalářská práce
Sociální kompetence dětí v období předškolního věku
Children's social competence in preschool age
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem sociálních kompetencí dítěte v předškolním věku, jejich projevy a také faktory, které ovlivňují jejich rozvoj a to jak v rodině, tak v mateřské škole. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy včetně charakteristiky předškolního dítěte a sociálních kompetencí v tomto období, zmíněna je i osobnost pedagoga a jeho vzdělání, které určuje Rámcový vzdělávací program …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on the importance of child's social competence in preschool age, its expression and also factors which influence this development in family surroundings just as in a kindergarten. The theoretical part deals with development of a child in preschool age, parents' educational approaches and also a teacher's figure and its own education which is defined in General educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Zveřejnit od: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka BAJGAROVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOBOTOVÁ, Pavla. Sociální kompetence dětí v období předškolního věku. Č. Bud., 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Institucionální výchova a sociální kompetence dětí v předškolním věku
Alena Straková -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková -
Prosociální tendence a sociální kompetence učitelek mateřských škol v souvislosti s osobnostními charakteristikami
Karolína SMEJKALOVÁ -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
T: Rodina v objektivu otce. Změny obrazu rodiny v polské fotografii v letech 2000 - 2020
Antonina Gugala -
Rodina ohrožená alkoholismem v evidenci OSPOD: zkušenosti sociálních pracovnic OSPOD se spoluprací s rodinou
Johana Novotná -
Rodina jako základní stavební kámen společnosti, rodina v minulosti a rodina dnes
Nikola ŠTACHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva