Didaktické využití tvorby Petry Braunové pro začínající čtenáře – Alžběta ZDRAŽILOVÁ
Alžběta ZDRAŽILOVÁ
Diplomová práce
Didaktické využití tvorby Petry Braunové pro začínající čtenáře
Didactic use of Petra Braunová's work for beginning readers
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá podporou čtenářství a rozvojem čtenářských dovedností u začínajících čtenářů v současném vzdělávacím prostředí. S rostoucí dostupností digitálních médií je pro pedagoga výzvou zaujmout děti ke čtení knih. V této souvislosti nabízí tvorba autorky Petry Braunové materiál pro práci se začínajícími čtenáři. První část práce se zaměřuje na význam čtenářství, čtenářských dovedností …víceAbstract:
This master's thesis deals with supporting reading and developing reading skills in beginning readers within the current educational environment. With the increasing availability of digital media, it is a challenge for educators to engage children in reading books. In this context, the work of author Petra Braunová offers material for working with beginning readers. The first part of the thesis focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZDRAŽILOVÁ, Alžběta. Didaktické využití tvorby Petry Braunové pro začínající čtenáře. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Didaktické strategie učitelů preferované v povinném předškolním vzdělávání
Nikola Zakopalová -
Didaktická strategie v první knize Maniliova díla
Tereza Tomšů -
Heuristické strategie při řešení úloh z matematiky na 1. stupni ZŠ
Veronika SCHEICHENOSTOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva