Využití aktivizačních metod ve výuce somatologie – Bc. Iva HUPKOVÁ
Bc. Iva HUPKOVÁ
Diplomová práce
Využití aktivizačních metod ve výuce somatologie
The Usage of Activation Methods in Somatology Lessons
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití didaktických metod ve výuce somatologie. Cílem diplomové práce bylo zmapovat didaktické metody používané v somatologii na středních zdravotnických školách v České republice a vytvořit návrhy aktivizačních metod aplikované na konkrétní témata v somatologii. Návrhy předkládáme k praktickému využití.Abstract:
The degree work deals with the usage of didactic methods in somatology lessons. The aim of the work was to map out the didactic methods used in somatology at secondary medical schools in the Czech Republic and to create activation metod suggestions applied on specific somatology topics. The suggestions are presented for practical usage.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zveřejnit od: 30. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Majerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUPKOVÁ, Iva. Využití aktivizačních metod ve výuce somatologie. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství sociálních a zdravotních předmětů pro střední odborné školy
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence sociálního pracovníka v pobytové sociální službě pro osoby se zdravotním znevýhodněním
Andrea ROSOVÁ -
Vybrané výukové metody při výuce somatologie na střední zdravotnické škole
Hana Keclíková -
Aktivizační metody ve výuce na Střední zdravotnické škole v předmětu Somatologie
Zuzana JANČÁŘOVÁ -
Integrace obsahových a didaktických znalostí v předmětu somatologie
Jana NOVOTNÁ -
Funkce učebnic ve výuce předmětu somatologie na středních zdravotnických školách
Pavla VAŇÁSKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová
Název
Vložil
Vloženo
Práva