Propagace fitness center na sociálních sítích – Bc. Nika Malyjurková
Bc. Nika Malyjurková
Diplomová práce
Propagace fitness center na sociálních sítích
Promotion of Fitness Centers on Social Networks
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou a porovnáním online propagace dvou fitness center, konkrétně Form Factory a Next Move, na populárních sociálních sítích. Za účelem vyhodnocení úspěšnosti propagace a určení jejích silných a slabých stránek byla provedena komplexní analýza sociálních sítí obou center, zahrnující kvantitativní i kvalitativní faktory. Výsledky ukazují, že přestože Form Factory působí na trhu …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis and comparison of online promotion of two fitness centers, namely Form Factory and Next Move, on popular social networks. In order to evaluate the success of the promotion and determine its strengths and weaknesses, a comprehensive social network analysis of both centers was conducted, including both quantitative and qualitative factors. The results show that although …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
- Oponent: Petr Michal, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Restaurant business profile on social networking sites
Anna Kreneva -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov
Název
Vložil
Vloženo
Práva