Mokřadní ekosystém jako výukový model k poznání koloběhu uhlíku – Ing. Michaela ŠMÍDOVÁ
Ing. Michaela ŠMÍDOVÁ
Bakalářská práce
Mokřadní ekosystém jako výukový model k poznání koloběhu uhlíku
Wetland ecosystem as a teaching model to the knowledge of the carbon cycle
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická, část se zabývá definicí mokřadního ekosystému, jeho funkcemi a jeho místem v koloběhu uhlíku. Dále v teoretické části popisuji didaktickou hru, jako možnou výukovou metodu při výuce biologie a ekologie na střední škole. Praktická část práce obsahuje konkrétní didaktické hry, které je možné využít ve výuce. Hry jsou koncipovány …víceAbstract:
This bachelor thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part explores a definition of wetlands system, its functions and its place in carbon circulation. Additionally, I describe a didactic game, which can be used as a method for teaching biology and ecology at high school level. The practical part includes specific didactic games, which can be employed in teaching. The games …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Ryplová, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠMÍDOVÁ, Michaela. \textit{Mokřadní ekosystém jako výukový model k poznání koloběhu uhlíku}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/aymand/.
Jak správně citovat práci
ŠMÍDOVÁ, Michaela. Mokřadní ekosystém jako výukový model k poznání koloběhu uhlíku. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová -
Osobnost Ireny Krškové a výuková metoda "Se Sněhurkou k hudbě"
Monika BLAHOVÁ -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL -
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Dramatická výchova jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Barbora Haklová
Název
Vložil
Vloženo
Práva