Zhodnocení osobního prodeje zvolené společnosti – Elizaveta Ovcharenko
Elizaveta Ovcharenko
Bakalářská práce
Zhodnocení osobního prodeje zvolené společnosti
Evaluation of the personal selling in the selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací, konkrétně zhodnocením osobního prodeje společnosti Zara. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část je věnována vysvětlení pojmů marketing, marketingová komunikace, osobní prodej a následně i metody marketingového výzkumu Mystery Shopping. Praktická část se zabývá analýzou dat, zjištěných pomocí dotazníkového setření …víceAbstract:
Bachelor thesis is about marketing communication, in particular evaluation of the personal selling in Zara. The thesis consists of two parts: theoretical part and practical part. In theoretical part will be explained terms marketing, marketing communication, personal selling and method of marketing research which is called Mystery shopping. Practical part deals with analysis of data, discovered with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva