Komplexní rozvoj dětí s kombinovaným postižením – Tereza VALOŠKOVÁ
Tereza VALOŠKOVÁ
Bakalářská práce
Komplexní rozvoj dětí s kombinovaným postižením
The comprehesive development of children with multiple disabilities
Anotace:
Téma práce bylo zvoleno na základě osobního setkání a zkušeností s aplikací metod umožňujících co nejvyšší stupeň rozvoje osobností dětí s kombinovaným postižením v centru pobytových služeb. Ve své bakalářské práci popisuji funkčnost a prostředky různých metod, jež mohou vést k všestrannému rozvoji dětí s kombinovaným postižením, s přihlédnutím na specifika handicapu každého z nich. Cílem teoretické …víceAbstract:
The subject of this thesis was chosen based on personal meetings and based on personal experiences with the methods that enable the highest personal development of the kids with multiple disability. This bachelor thesis describes functionality and recourses of certain methods which leads to versatile development of kids with multiple disability. Taking into consideration specifics of each kids handicap …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALOŠKOVÁ, Tereza. Komplexní rozvoj dětí s kombinovaným postižením. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace jedinců s kombinovaným postižením
Monika Dostálová