Optimalizace uchycení sběrače u trolejbusu – Bc. Martin Chroust
Bc. Martin Chroust
Diplomová práce
Optimalizace uchycení sběrače u trolejbusu
Optimization of trolleybus collector attachment
Anotace:
Práce se zabývá optimalizací uchycení sběrače u trolejbusu, které je realizováno pomocí svěrného spoje. V práci je stanoveno vstupní zatížení sběrače pro různé režimy jízdy. Pomocí metody konečných prvků je proveden pevnostní výpočet svěrného spoje. Dále jsou navrženy čtyři optimalizační varianty a porovnány s původní konstrukcí.Abstract:
This work deals with optimization of the trolleybus current collector attachment which is realized by clamping joint. In work the input load of the collector is determined for different modes of driving. Using a finite element method, the strength analysis of clamping joint is performed. Further four optimization variants are proposed and compared with the original design.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Tomek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chroust, Martin. Optimalizace uchycení sběrače u trolejbusu. Pardubice, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní prostředky: Silniční vozidla
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.