Filip Lukosz

Bakalářská práce

Jak ovlivňují nové trendy ve fashion marketingu nákupní rozhodování konečného spotřebitele

How do new trends in fashion marketing influence the purchasing decisions of the end consumer
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá nové trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na konečného spotřebitele. V teoretické části jsou analyzovány základní pojmy a aktuální trendy, praktická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci Footshopu. Návrhová část představuje strategie pro zefektivnění komunikace, implementaci chatbotů a rozšířenou realitu pro zkoušení oblečení, v obchodě Footshop. V závěru jsou …více
Abstract:
This bachelor thesis examines new trends in fashion marketing and their impact on the end consumer. The theoretical part analyzes fundamental concepts and current trends, while the practical part focuses on the marketing communication of Footshop. The proposal part presents strategies for streamlining communication, implementing chatbots, and using augmented reality for trying on clothes at the Footshop …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Martin Wiederman, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON