Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit – Ing. Vojtěch Michel
Ing. Vojtěch Michel
Diplomová práce
Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit
Sales Strategy of Design Lighting Collections Made by Lasvit
Anotace:
Cílem této diplomové práce je seznámení se ze vznikající strategii prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit a zhodnocení její kompletnosti, funkčnosti apod. Tato práce analyzuje vznikající strategii z několika různých úhlů, jako jsou: stanovení obecné strategie, cenové strategie, strategie budování značky, mezinárodně obchodní strategie a retailingové strategie (strategie maloobchodního …víceAbstract:
In this thesis, I present the sales strategy of design lighting collections made by Lasvit that has been developed recently. I have evaluated how complete it is and whether it works well. I have analyzed various aspects of that strategy, such as the general strategy determination and the pricing, brand building, export and retailing strategies. The analysis shows that the new strategy is basically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Michel, Vojtěch. Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Exportní strategie obchodní společnosti
Petr Hocek -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Strategie budování značky na B2B trhu
Petra Pokorná -
Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco.
Kateřina Vansová -
Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele
Anna Žišková -
Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
Vendula Hrabinová