David Kaválek
Bakalářská práce
Internetová komunikace
Internet communication
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je internetová komunikace. Cílem je vytvoření návrhu internetové komunikace v návaznosti na nové cíle společnosti pro rok 2016. K vytvoření tohoto návrhu budou použity výstupy zjištěné v praktické části.V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která jsou použita k vypracování praktické části. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, například marketing, který …víceAbstract:
The main theme of this bachelor thesis is internet communication. The company has new goals for the year 2016 and the thesis aims to make a suggestion on how to improve internet communication. To make these suggestions, there were used informations from practical part of the thesis. To make practical part there were used informations from theoretical part. Theoretical part consists of the main definitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva