Die deutschsprachigen Länder in der tschechischen Werbung – Kamila POSPÍŠILOVÁ
Kamila POSPÍŠILOVÁ
Bakalářská práce
Die deutschsprachigen Länder in der tschechischen Werbung
German-speaking countries in Czech Advertisement
Abstract:
The bachelor work is aimed for products from german speaking countries which are appearing in czech advertisements. The theoretical part summarizes the general knowledge about advertising. Further the attention is devoted to business cooperation between Czech republic and german speaking countries. The practical section gives specific instances of television commercials for specific products from german …víceAbstract:
Bakalářská práce je zaměřena na produkty z německy mluvících zemí, které se objevují v televizních reklamách v České republice. Cílem práce bylo na základě výzkumného šetření zjistit, která z německy mluvících zemí má největší zastoupení v televizních reklamách a dále vymezit konkrétních produkty z německy mluvících zemí, které jsou v ČR prezentovány pomocí televizní reklamy. Práce je rozdělena na …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivona Dömischová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠILOVÁ, Kamila. Die deutschsprachigen Länder in der tschechischen Werbung. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva