E-commerce potravin se zaměřením na udržitelnost a cirkulaci – Adéla Gottwaldová
Adéla Gottwaldová
Diplomová práce
E-commerce potravin se zaměřením na udržitelnost a cirkulaci
Food E-commerce with Focus on Sustainability and Circulation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou online prodeje potravin se zaměřením na udržitelnost a cirkulární ekonomiku. Cílem práce je posoudit, do jaké míry spotřebitelé při nákupu potravin přes internet zohledňují ekologické aspekty a jak na tyto požadavky reagují vybrané e-commerce obchody. Práce se věnuje charakteristice konkrétních online obchodů a analyzuje jejich přístupy k udržitelnosti, zejména …víceAbstract:
This thesis explores the issue of online grocery shopping with a focus on sustainability and the circular economy. The aim of the thesis is to assess the extent to which consumers consider environmental aspects when purchasing food online and how selected e-commerce retailers respond to these demands. The work includes a characterization of specific online grocery platforms and analyzes their approaches …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Martina Krügerová
- Oponent: Lenka Václavíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Nákupní záměr a chování spotřebitelů u ekologických a udržitelných produktů z pohledu teorie plánovaného chování
Marcela Ježková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s vybranou značkou
Markéta Dömeová