Faktory podmiňující vliv telemarketingu na zákazníky věkové kategorie 60+ v konkrétní organizaci – Martina Svobodová
Martina Svobodová
Bakalářská práce
Faktory podmiňující vliv telemarketingu na zákazníky věkové kategorie 60+ v konkrétní organizaci
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODOVÁ, Martina. \textit{Faktory podmiňující vliv telemarketingu na zákazníky věkové kategorie 60+ v~konkrétní organizaci}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/b1zo7o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Bakalářský program (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
15. 6. 2023