1. Teoretická časť: Estetika kamery vo filmoch Jana Špáty 2. Praktická část: Výtvarná, obrazová kompozice - kamera – Barbora LAKOTOVÁ
Barbora LAKOTOVÁ
Bakalářská práce
1. Teoretická časť: Estetika kamery vo filmoch Jana Špáty 2. Praktická část: Výtvarná, obrazová kompozice - kamera
1. Theoretical Part: The Aesthetics of Camera in Jan Špata´s Films 2. Practical Part: Design of Visual Composition- Photography
Anotace:
Táto práca je zameraná na estetiku kamery v dokumentárnej tvorbe Jana Špáty. Zaznamenáva postupný vývin autorovho štýlu, dokumentárneho rozprávania a obrazového vyjadrenia. Je svedectvom o tom, ako svojou tvorbou výrazne obohatil českú kinematografiu.Abstract:
This thesis is focused on the aesthetics of film camera in a Jan Špáta´s documentary films. It analyzes the developement of his authors style, his film speech and motion picture expression. This thesis wants to witness the way he enriched czech cinematography.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAKOTOVÁ, Barbora. \textit{1. Teoretická časť: Estetika kamery vo filmoch Jana Špáty 2. Praktická část: Výtvarná, obrazová kompozice - kamera}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/b2e0k1/.
Jak správně citovat práci
LAKOTOVÁ, Barbora. 1. Teoretická časť: Estetika kamery vo filmoch Jana Špáty 2. Praktická část: Výtvarná, obrazová kompozice - kamera. Zlín, 2012. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Československá nová vlna, využití filmových adaptací 60. let při výuce literatury
Jan KŮST -
Československá nová vlna ve filmové výchově
Jana KOŠOVÁ -
Slavní filmoví tvůrci a jejich přínos v dějinach kinematogafie - Československá nová vlna 60. léta 20. století
Jana Pikolonová -
Česká nová vlna - Perličky na dně
Markéta DĚDKOVÁ -
Československá nová vlna v literárních předlohách
Zuzana KUŠKOVÁ -
Nová vlna v Československu a reakce totalitní moci
Barbora VONDRÁŠKOVÁ -
Československá filmová vlna v šedesátých letech
Maryana Kozak -
Československá kinematografie v době normalizace - filmová nová vlna versus konformní normalizační tvůrci
Jiří Krob