Jitka REINDLOVÁ
Diplomová práce
Užití Derive ve výuce matematiky
Use of Derive in mathematics lessons
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření vzorových příkladů pro učitele v hodinách matematiky na základních a středních školách. Žáci si např. naučí sestavovat obrázky z geometrických útvarů, zadávaných matematickou formulí. Tento způsob, podle mého názoru, žáky velmi motivuje. Dílčím cílem se stalo vytvoření přehledu tematických celků, z kterých je možno obrázky vytvářet. Zpracovávaná problematika …víceAbstract:
The aim of this thesis is the creation of model examples for teachers that can be used in mathematics lessons on basic and secondary schools. The learners are taught how to complete picture from geometry formations set with mathematics formula. This is, according my point of view, the best way how to motivate the learners of any age. The partial aim was to create a summary of theme units which can …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Zveřejnit od: 23. 4. 2010
Identifikátor:
6671
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. RNDr. Pavel Pech, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REINDLOVÁ, Jitka. Užití Derive ve výuce matematiky. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / M-VT/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Počítačem podporovaná výuka fyziky bezdrátovými senzory Vernier
Vojtěch MÍKA -
Počítačem podporovaná výuka fyziky
Jiří JIROUT -
Počítačem podporovaná výuka fyziky na ZŠ
David SALCER -
Výuka podporovaná počítačem na I. stupni základní školy
Jiří Kůra -
Počítačem podporovaná výuka zobrazovacích metod
Miroslav Moser -
Počítačem podporovaná výuka zobrazovacích metod
Miroslav Moser -
Počítačem podporovaná výuka předmětu základy algoritmizace
Tomáš Uher -
Výuka odborného předmětu podporovaná počítačem u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na poruchu ADHD
Milan Kuděj
Název
Vložil
Vloženo
Práva