Využití kompenzačních pomůcek při výuce žáků se zrakovým postižením – Tereza FÓJCIKOVÁ
Tereza FÓJCIKOVÁ
Diplomová práce
Využití kompenzačních pomůcek při výuce žáků se zrakovým postižením
The use of compensatory aids for teaching children with visual impairments
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá žáky se zrakovým postižením. V první kapitole se věnuje oblasti vývoje zrakového vnímání u dětí intaktních a specifikou vývoje dítěte s poruchou či vadou zraku a diferenciací těchto osob. Podle kategorie postižení se dále odvíjí jejich výchovně vzdělávací proces ve školních vzdělávacích zařízeních. Ke kvalitním výsledkům tohoto procesu přispívají kompenzační pomůcky, …víceAbstract:
This diploma thesis deals with students with visual impairments. The first chapter is devoted to the development of visual perception in children intact and specific development of the child with the disorder and visual impairment and differentiation of these people. According to the disability category also depends on the educational process in school educational establishments. The good results of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2010
Zveřejnit od: 13. 1. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedoucí: Mgr. Hana Novohradská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FÓJCIKOVÁ, Tereza. Využití kompenzačních pomůcek při výuce žáků se zrakovým postižením. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.1.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 1. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v 1. třídě běžné základní školy z pohledu pedagoga
Barbora Davidová -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Specifika ve výuce u žáka se zrakovým postižením s důrazem na kompenzační pomůcky
Markéta PAROLKOVÁ -
Cesta člověka se zrakovým postižením k získání kompenzační pomůcky
Jenifer NÁVRATOVÁ