Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Bc. Michal Helešic
Bc. Michal Helešic
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Marketing Communication Project in a Selected Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti, konkrétně se jedná o malou rodinnou vinotéku. Hlavním cílem práce je navrhnout konkrétní projekt zaměřený na marketingové komunikační aktivity, které přispějí ke zlepšení výsledků společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou představeny základní pojmy marketingu, marketingové komunikace …víceAbstract:
This thesis focuses on a marketing communication project in a selected company, namely a small family wine shop. The main goal of the work is to propose a specific project focused on marketing communication activities that will contribute to the improvement of the company's results. The work is divided into three parts. In the theoretical part, basic concepts of marketing, marketing communication and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Sasínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Helešic, Michal. Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Kamila Sovová