Praktická cvičení v učivu Biologie buněk na gymnáziu – Jana MANDRYSZOVÁ
Jana MANDRYSZOVÁ
Diplomová práce
Praktická cvičení v učivu Biologie buněk na gymnáziu
Practical exercises in cell biology curriculum for grammar schools
Anotace:
Tato diplomová práce obsahuje soubor 29 laboratorních úloh zaměřených na buněčnou biologii, které byly vypracovány na základě analýzy učiva o buňce v rámcově vzdělávacím programu pro gymnaziální vzdělávání, dostupných učebnicích biologie a odborné literatuře týkající se tématu. Laboratorní práce podporují aktivní a badatelský přístup k výuce biologie, součástí práce jsou protokoly prací se shrnutím …víceAbstract:
This diploma thesis contains a collection of 29 practical exercises, aimed at cell biology. These excercises were developed on analysis of cell biology curriculum in Framework Education Programme for grammar schools, available biology textbooks and professional literature based on this topic. Practical exercises follow up active and inquiry-based approach of students to biology education. The execises …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2011
Zveřejnit od: 2. 12. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: PaedDr. Radka Závodská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MANDRYSZOVÁ, Jana. Praktická cvičení v učivu Biologie buněk na gymnáziu. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.12.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 12. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Bi-Ch/SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Badatelský přístup k technickým materiálům ve výuce na ZŠ
Anna ZAMAZALOVÁ -
Badatelský přístup k výuce praktických činností na 1. stupni ZŠ
Kateřina POLICKÁ -
Badatelský přístup k matematickému vyučování na 2. stupni ZŠ
Lucie PRÁŠILOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka k tématu sinic a řas
Petr BŘEZINA -
Badatelsky a aplikačně zaměřená výuka diferenciálního počtu na SŠ
Alžběta Pospíšilová -
Moderní experiment jako cesta k inovaci a odstranění miskoncepcí ve výuce fotosyntézy na základních školách
Tereza BRČÁKOVÁ -
Praktická cvičení a laboratorní práce ve výuce biologie člověka na ZŠ a SŠ
Lenka MÄRZOVÁ -
Slávička mnohotvárná(Dreissena polymorpha) jako modelový organismus ve výuce biologie
Klára STRŽÍNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva