Bc. Eva Pšenicová

Diplomová práce

Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh

Marketing Communication Strategies SW Carat for the Czech and Slovak Markets
Anotace:
Diplomová práce reaguje na konkrétní situaci současné marketingové komunikace ve zlín-ské firmě TECHNODAT Develop s.r.o.; zaměřuje se na komunikaci produktu CARAT ? software pro komplexní zpracování návrhů interiérů. V teoretické části práce je pozornost soustředěna na klíčové pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace, dále pak na marketing služeb a strategický marketing. Praktická část …více
Abstract:
Diploma thesis relates to the practical use of contemporary marketing communiction in the Company TECHNODAT Develop s.r.o. in the Zlin City. This work focuses on the communication of the CARAT product ? software for comprehensive interior design ela-boration. The main attention to the theoretical part of the diploma thesis is drawn to key conceptions about the marketing sphere and the marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pšenicová, Eva. Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe