Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností – Narek Arzumanyan
Narek Arzumanyan
Bakalářská práce
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
The phenomenon of low-cost airlines marketing and how to have price comparison websites affected the marketing of airlines
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se rozhodl napsat o fenoménu nízkonákladových leteckých společností v marketingu a o tom, jak webové stránky pro porovnání cen ovlivnily marketing leteckých společností.Toto téma jsem si vybral kvůli mému zájmu o letectví a díky mému pracovnímu zázemí. V logistice pracuji více než 2 roky a ve své bakalářské práci jsem měl možnost zkoumat data v obrovské databázi své společnosti …víceAbstract:
For my bachelor work I decided to write about the phenomenon of low-cost airline marketing and how price comparison websites affected the marketing of airlines.I chose this topic because of my interest in aviation and work background. I have worked in logistics for over 2 years and I had a chance to research data in a huge database of my company for my Bachelor work.My main goal was to combine all …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Průšová
- Oponent: Jana Mužíková, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ARZUMANYAN, Narek. \textit{Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a~způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/b49uft/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Nízkonákladová letecká přeprava v Evropě a ověření fungování strategie modrého oceánu
Ilona Rázová -
Nizkonákladová letecká doprava v ČR a současné konkurenční situace na trhu nizkonákladových společností
Lukáš Bedecs -
Nízkonákladová letecká doprava v Evropě
James Huňak -
Elektronický marketing leteckých společností
Roman Štefek -
Social media marketing strategies of Turkish airline companies
Mehmet Berkay Yungevis -
Marketing letecké společnosti
Karin Vašatová -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta -
Marketing služeb vybraných leteckých společností
Jan Krejčíř
Název
Vložil
Vloženo
Práva