Využití Questingu ve výuce vlastivědy – Veronika Němečková
Veronika Němečková
Diplomová práce
Využití Questingu ve výuce vlastivědy
Utilisation of Questing in homeland-study lessons
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na regionální pojetí vyučování vlastivědy na prvním stupni základní školy a zkoumá možnosti využití questingu jako prostředku této výuky. Jejím cílem je tyto možnosti analyzovat, vyhodnotit a představit vzorové questy, jejichž ověřením v praxi bude vhodnost této aktivity prokázána. Současně se vytvořené questové trasy mohou stát inspirací pro další pedagogy. Práce je členěna …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on regional conception of homeland studies in primary school and explores possibilities of using the Questing as a means of this lessons. Its aim is to analyze these options, evaluate them and to introduce a sample quests, which will stand as a basis for a further verification in practice, in order to prove the suitability of this activity. The created quests can become an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Vojtěch Hájek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Němečková, Veronika. Využití Questingu ve výuce vlastivědy. Liberec, 2020. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Místně zakotvené učení a jeho aplikace ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět na příkladu mikroregionu Moravský Krumlov
Lenka Tuzová -
Místně zakotvené učení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Aneta Houšková -
Místně zakotvené učení na 1.stupni základní školy
Lucie ŠVARCOVÁ -
GIS jako nástroj pro místně zakotvené environmentální učení
Václav ŽIDEK -
Místně zakotvené učení ve výuce přírodopisu s využitím CHKO Jeseníky
Šárka HUFOVÁ -
Principy místně zakotveného učení v učebnicích prvouky
Eliška POSPÍCHALOVÁ -
Náměty pro mimoškolní činnost zaměřené na botaniku s prvky místně zakotveného učení
Veronika VAŇKOVÁ -
Využití principů místně zakotveného učení při výuce zeměpisu na příkladu města Žďár nad Sázavou
Tereza Šťastná
Název
Vložil
Vloženo
Práva