Bc. Adéla Mořkovská

Diplomová práce

Nákupní rozhodovací proces českých spotřebitelů při nákupu automobilů

Purchasing Decision-Making Process of Czech Consumers When Buying Automobiles
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nákupním rozhodovacím procesem českých spotřebi-telů při nákupu automobilů. Zaměřuje se na zjišťování faktorů, které ovlivňují ná-kupní chování spotřebitele. Ke splnění cíle práce bylo provedeno dotazníkové šet-ření, kterého se zúčastnilo 214 respondentů, dále pak hloubkové rozhovory se 6 respondenty. Metody využity ke zpracování primárních dat získaných z dotazníkového šetření …více
Abstract:
The thesis deals with the purchasing decision-making process of Czech consumers when buying automobiles. It focuses on identifying the factors influencing con-sumer buying behavior. To achieve the thesis's objective, a questionnaire survey was conducted with 214 respondents, along with in-depth interviews with 6 re-spondents. The methods used to process the primary data obtained from the questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
  • Vedoucí: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
  • Oponent: Jana Stávková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod