Využití geodesky ve výuce elementární geometrie – Ing. Martina PALUCHOVÁ
Ing. Martina PALUCHOVÁ
Diplomová práce
Využití geodesky ve výuce elementární geometrie
The use of geoboard in the teaching of elementary geometry
Anotace:
Diplomová práce nazvaná "Využití geodesky ve výuce elementární geometrie" se zabývá didaktickou pomůckou geodeska ve výuce matematiky, resp. geometrie, na 1. stupni ZŠ. Teoretická část práce shrnuje poznatky o historii geometrie, výuce geometrie v primárním vzdělávání, konstruktivistickém přístupu k vyučování a samotném představení didaktické pomůcky geodeska. Empirická část se věnuje výzkumu znalosti …víceAbstract:
The thesis titled " Using Geoboard in Teaching Elementary Geometry" deals with didactic aid geoboard in teaching mathematics, or rather in geometry at primary school. The theoretical part summarizes the history of geometry, the teaching of geometry in primary education, the constructivist approach to teaching, and the introduction of didactic aid geoboard itself. The empirical part focuses on an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2018
- Vedoucí: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALUCHOVÁ, Martina. Využití geodesky ve výuce elementární geometrie. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Sbírka problémových úloh z algebry a geometrie
Alexandra SIGMUNDOVÁ -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová -
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Problematika receptivní hudební výchovy na 1. stupni ZŠ se zaměřením na významové charakteristiky v hudbě
Anežka Indráková