Mgr. Pavla SVĚTLÍKOVÁ

Diplomová práce

Position of the Cannes Lions in the World of Advertising

Position of the Cannes Lions in the World of Advertising
Abstract:
The aim of this work is to analyze the position of the Cannes Lions International Advertis-ing Festival from various points of view. The theoretic part desccribes basic terminology and issues related to marketing strategy, competitive position and event marketing industry. The analysis describes Cannes Lions International Advertising Festival and its competitors, and presents results from qualitative …více
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat pozici mezinárodního reklamního festivalu Cannes Lions z různých úhlů pohledu. Teoretická část popisuje základní terminologii a problematiku vzta-hující se k marketingové strategii, konkurenční pozici a event marketingu. Analytická část popisuje festival Cannes Lions a jeho konkurenci a prezentuje výsledky kvalitativního průzkumu zaměřeného na názory cílové skupiny festivalu …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2737

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SVĚTLÍKOVÁ, Pavla. Position of the Cannes Lions in the World of Advertising. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace