Multikulturní výchova dětí staršího školního věku na základních školách – Veronika HRONKOVÁ
Veronika HRONKOVÁ
Bakalářská práce
Multikulturní výchova dětí staršího školního věku na základních školách
Multicultural education of senior students in elementary school
Anotace:
Bakalářská práce popisuje multikulturní výchovu dětí staršího školního věku. Teoretická část vysvětluje základní pojmy, kterými jsou postoje, předsudky, rodina, škola, učitel a dále popisuje výukové metody a projekt Evropské dobrovolnické služby. Empirickou část tvoří kvalitativní výzkum. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké metody využívají učitelé základní školy ve Starém Městě pro aplikaci multikulturní …víceAbstract:
The bachelor thesis describes multicultural education of senior students in elementary school. The theoretical part explains the basic concepts, which are attitudes, prejudices, family, school, teacher and also describes teaching methods and the project of European Volunteer Service. The empirical part consists of qualitative research. The aim of the bachelor thesis is to find out what methods are …víceKlíčová slova
Multikulturní výchova tolerance postoje předsudky rodina škola učitel dospívání metody výuky
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRONKOVÁ, Veronika. Multikulturní výchova dětí staršího školního věku na základních školách. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Využití projektové metody při multikulturní výchově na II. stupni ZŠ
Marjana SPOUSTOVÁ -
Didaktické hry jako aktivizující metody v rámci multikulturní výchovy
Barbora Müllerová -
Multikulturní výchova na Základní škole v Kunčicích pod Ondřejníkem (Realizace MKV prostřednictvím projektové metody)
Kateřina Niklová -
Využití metod dramatické výchovy v průřezovém tématu multikulturní výchova.
Lenka Ďaďanová -
Multikulturní výchova na 2. stupni ZŠ jako prevence xenofobie a rasismu /aktivizační metody ve výuce
Šárka Vojčáková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva