Využití aktivizačních metod v hodině českého jazyka na 1. stupni v běžných a alternativních základních školách – Viola DUDKOVÁ
Viola DUDKOVÁ
Diplomová práce
Využití aktivizačních metod v hodině českého jazyka na 1. stupni v běžných a alternativních základních školách
Use of activation methods in the Czech language lessons in regular and alternative primary schools
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zjištění a ověření využívání aktivizačních metod v hodině českého jazyka na 1. stupni v běžných a alternativních základních školách. Teoretická část charakterizuje aktivizační metody, zabývá se primárním vzděláváním, popisuje alternativní školy v České republice a jak se liší od běžných základních škol. Empirická část ověřuje využívání aktivizačních metod v hodině českého …víceAbstract:
The thesis focuses on the identification and verification of the use of activation methods in Czech language lessons at the first level in mainstream and alternative primary schools. The theoretical part characterizes activation methods, deals with primary education, describes alternative schools in the Czech Republic and how they differ from regular primary schools. The empirical part verifies the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Krejčí
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUDKOVÁ, Viola. \textit{Využití aktivizačních metod v hodině českého jazyka na 1. stupni v běžných a alternativních základních školách}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/b78crl/.
Jak správně citovat práci
DUDKOVÁ, Viola. Využití aktivizačních metod v hodině českého jazyka na 1. stupni v běžných a alternativních základních školách. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Komparace postojů adolescentů k domácím úkolům na běžné základní škole a na alternativní základní škole
Aneta Motyčková -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Hudební vzdělávání dětí v tradiční a alternativní základní škole
Blanka Kopečná -
Přechod z alternativní mateřské školy do základní školy
Pavlína NÍDLOVÁ -
Pohybová aktivita dětí na 1. stupni běžné a alternativní základní školy
Eva SMRČKOVÁ -
Alternativní čtení u žáků základní školy speciální
Lenka Zugarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva