Marketingová strategie firmy Pemax Print – Michaela Šípková
Michaela Šípková
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Pemax Print
Marketing Strategy of the Pemax Print Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingové strategie firmy Pemax Print a návrh případných doporučení a změn v marketingové oblasti této firmy. Teoretická část přinese základní pohled na problematiku marketingu, strategie a marketingového mixu a bude vycházet z aktuálních vědeckých a odborných zdrojů. Empirická část práce bude vycházet z teoretické části a aktuálních trendů v oblasti marketingu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.