Michaela Šípková

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Pemax Print

Marketing Strategy of the Pemax Print Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingové strategie firmy Pemax Print a návrh případných doporučení a změn v marketingové oblasti této firmy. Teoretická část přinese základní pohled na problematiku marketingu, strategie a marketingového mixu a bude vycházet z aktuálních vědeckých a odborných zdrojů. Empirická část práce bude vycházet z teoretické části a aktuálních trendů v oblasti marketingu …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.