Analýza učebnic matematiky pro 2. stupeň základních škol – Petra Ilková
Petra Ilková
Diplomová práce
Analýza učebnic matematiky pro 2. stupeň základních škol
The Analysis of Math Textbooks for the Second Stage of Primary Schools
Anotace:
Cílem práce bylo seznámit se s některými přístupy k teorii učebnic a jejich didaktického využití v matematickém vyučování. Dalším cílem práce bylo analyzovat vybrané učebnice matematiky pro 2. stupeň základní školy. Uvedený obecný cíl byl konkretizován dvěmi dílčími cíli tj. zjistit postoje a názory učitelů na učebnice matematiky pro 2. stupeň základní školy pomocí dotazníkového šetření a provést analýzu …víceAbstract:
The aim of this thesis was meeting some approaches to the theory of textbooks and their use in the math lessons. The next aim of the thesis was to analyse chosen textbooks of mathematics for the second stage of Primary Schools. This general aim was specified by two partial aims - to find out attitudes and opinions of teachers on math textbooks for the second stage of Primary Schools with help of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
- Vedoucí: Bohumil Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky a přírodopisu pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Komparace vybraných kapitol středověkých dějin v českých a slovenských dějepisných učebnicích 90. let 20. století
Petr Dvořák -
Porovnání didaktické vybavenosti a komplexní míry obtížnosti textu učebnic využívaných pro výuku občanské výchovy v České republice a Velké Británii
Lucie Kolaříková -
Posouzení didaktické vybavenosti a zastoupení typů slohových cvičení ve vybraných učebnicích českého jazyka pro 1. stupeň základní školy (v návaznosti na Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a komunikační výchovu)
Hana ŠAFÁŘOVÁ -
Komparace didaktické vybavenosti vybraných českých dějepisných učebnic s řadou rakouských učebnic dějepisu
Julie JANKOVÁ -
Učební text pro výuku odborného předmětu
Šárka Pácová -
Pedagogický text a jeho podoba ve středním odborném školství
Lenka Čechová -
Analýza didaktické vybavenosti a obtížnosti textů učebnice biologie člověka pro žáky se sluchovým postižením
Michaela Rinková -
Metoda tvorby učebnic zeměpisu pomocí analýzy učebnic zeměpisu a RVP ZV
Martin Weinhöfer