Markéta Valentová

Diplomová práce

Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p.

The Proposal of The Improve Communication Mix in the VOP CZ, s. p.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti VOP CZ, s.p. V první části je zpracována literární rešerše na téma marketing a marketingová komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování analytické části, ve které je provedena SWOT a PESTLE analýza a také Porterův model pěti konkurenčních sil. V analytické …více
Abstract:
This thesis deals with marketing communications in the company VOP CZ, s. p. The first part is about a literature review on the topic of marketing and marketing communications which is drawn from the Czech and foreign literature. The theoretical part is used as the basic source for the analytical section, which is provided by SWOT and PESTLE analysis and Porter´s model of five competitive strengths …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Valentová, Markéta. Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing