Zhodnocení strategie vybrané firmy – Bc. Tomáš Nosek
Bc. Tomáš Nosek
Diplomová práce
Zhodnocení strategie vybrané firmy
Strategy Evaluation of Selected Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení strategie vybrané firmy a vypracování návrhu možného zlepšení. První část práce tvoří teoretická východiska, pro vymezení základních pojmů a shrnutí dosavadních poznatků řešené problematiky. V analytické části práce jsou teoretické poznatky využity pro provedení analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Důraz je brán na hledání příčin a důsledků, zachycení podnikových …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the strategy of the selected company and to develop a proposal for possible improvement. The first part of the thesis consists of theoretical bases for the definition of basic concepts and a summary of existing knowledge of the issue. In the analytical part of the thesis the theoretical knowledge is used for the analysis of internal and external environment. Emphasis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České
Petr Zátorský -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Lilia Kozina -
Financial or Strategic Management in the Health Care: a case study
Samuel Salaj -
Competitive advantage under Financial Fair Play: Strategic recommendations for European football club
Magsud Ibrahimov -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu
Pavel Chýle -
Strategická aliance jako zdroj konkurenční výhody
Alžběta Vondráčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva