Jakub Babica

Bakalářská práce

Filmová řeč v automobilových reklamních filmech (Případová studie)

1. Theoretical Part: Case Study: Film Speech in Advertising Films of Car Brands Volvo, Lamborghini, Fisker. \nl{} 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Length at Least 10 Mins., Editing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výzkum umění v oblasti reklamních filmů na automobily. Výzkum se zabývá analýzou dramaturgie, filmové řeči a v nich použitých výrazových pro-středků. Poznatky z analýzy byly aplikovány na vlastní výstup. Pomocí explikace vlastního výstupu v komparaci s analyzovanými filmy určuji, které filmové prostředky jsou pro daný útvar stěžejní a jak je lze kreativně využít …více
Abstract:
This Bachelor´s work focuses on research by art in the field of advertising films for cars. The research deals with the analysis of dramaturgy, film speech and the means of expression used in it. The findings from the analysis were applied to my own output. Using the explica-tion of my own output in comparison with the analyzed films, I determine which film re-sources are crucial for a given formation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Babica, Jakub. Filmová řeč v automobilových reklamních filmech (Případová studie) . Zlín, 2019. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe