Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství – Bc. Lenka Holešinská
Bc. Lenka Holešinská
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství
Project of Marketing Communications in the Selected Winery
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Vinařství Holešinský. Hlavním cílem je provést analýzu a na jejím základě vypracovat projekt vedoucí ke zlepšení současné marketingové komunikace. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. První část se věnuje literární rešerši z oblasti marketingu, nástrojů marketingové komunikace a situační analýzy. V praktické části je charakterizováno …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication of the Holešinský Winery. The main target of the thesis is to analyze the current situation regarding marketing communication and create a project which will improve it. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The first part focuses on marketing, marketing communication tools and situation analysis. The next part characterizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holešinská, Lenka. Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Pavlína Červenková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Jan Kružík -
Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu
Eliška Svobodová -
Marketingová komunikace sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI)
Pavla Tučková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Adéla Pechánková