Výuka hry na hudební nástroj u žáků se specifickými vzdělávacími potřebami – Bc. Kateřina ŠTEFFKOVÁ
Bc. Kateřina ŠTEFFKOVÁ
Diplomová práce
Výuka hry na hudební nástroj u žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
Learning to play a musical instrument for pupils with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá procesem výuky u osob se speciálními vzdělávacími potřebami. Zaměřuje se na determinující činitele edukačního procesu. Teoretická část se zabývá odbornými a jinými zdroji sloužícími jako základní pilíře výuky, hudebně psychologickými aspekty, vyučovacím procesem ? metodickými zásadami, cíli výuky, zpětnou vazbou ve výuce, hudebními nástroji ve výuce aj. Nakonec popisuje dva …víceAbstract:
This thesis deals with the process of education for people with special educational needs. It focuses on the factors determining the educational process. The theoretical part deals with technical and other resources serving as the basic pillars of education, music and the psychological aspects of the teaching process methodological principles, learning objectives, feedback on teaching, musical instruments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Zveřejnit od: 24. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Kantor, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTEFFKOVÁ, Kateřina. Výuka hry na hudební nástroj u žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství hudební výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Hra na hudební nástroje jako způsob motivace a aktivizace žáků na 1. stupni ZŠ
Tereza MOULISOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva