Bc. Eva Štěpánková

Bakalářská práce

Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu

Marketing mix in spa tourism
Anotace:
Bakalářská práce je věnována marketingovému mixu v lázeňském cestovnímu ruchu. Práce pojednává o vývoji a současném postavení lázeňství v cestovním ruchu, popisuje jednotlivé nástrojů marketingového mixu, jež jsou využívány v lázeňství, zabývá se vlastním výzkumem a rozborem marketingového mixu v konkrétním podniku.
Abstract:
The thesis is devoted to marketing mix of spa tourism. This essay focuses on the development and current status of spa tourism, describes the various instruments of the marketing mix, which are used in the spa industry, dealing with their own research and analysis in the marketing mix concrete company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2011
  • Vedoucí: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štěpánková, Eva. Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků