Analýza marketingové komunikace města Holešov – Marek DUDA
Marek DUDA
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace města Holešov
Analysis of Marketing Communication of Holešov
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v oblasti kultury města Holešova. Cílem práce je analyzovat řešenou oblast a na základě zjištěných poznatků navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu. Práce je koncipována do dvou částí, část teoretickou a část praktickou. V první části jsou formulovány základní teoretické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace …víceAbstract:
This bachelor thesis discusses about marketing communication in the culture area of town of Holešov. The aim of this thesis is to analyze the processed issue and based on the findings suggest recommendations to improve the current situation. The thesis is divided into two parts, theoretical part and practical part. In the first part, there are formulated basic theoretical findings about marketing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUDA, Marek. Analýza marketingové komunikace města Holešov. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika specializace Management a ekonomika ve VSRR
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev