Marek DUDA

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace města Holešov

Analysis of Marketing Communication of Holešov
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v oblasti kultury města Holešova. Cílem práce je analyzovat řešenou oblast a na základě zjištěných poznatků navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu. Práce je koncipována do dvou částí, část teoretickou a část praktickou. V první části jsou formulovány základní teoretické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace …více
Abstract:
This bachelor thesis discusses about marketing communication in the culture area of town of Holešov. The aim of this thesis is to analyze the processed issue and based on the findings suggest recommendations to improve the current situation. The thesis is divided into two parts, theoretical part and practical part. In the first part, there are formulated basic theoretical findings about marketing and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DUDA, Marek. Analýza marketingové komunikace města Holešov. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe