Analýza interní komunikace společnosti na trhu automobilového průmyslu – Anežka Šenkýřová
Anežka Šenkýřová
Diplomová práce
Analýza interní komunikace společnosti na trhu automobilového průmyslu
Internal Communication Analysis of a Company in the Automotive Industry Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu interní komunikace společnosti na trhu automobilového průmyslu. Cílem diplomové práce je analyzovat jednotlivé nástroje interní komunikace společnosti směrem k zaměstnancům a následně zjistit, jak efektivně sdělovat informace v prostředí velkého výrobního závodu o několika tisících zaměstnancích napříč různými generacemi a technologickými schopnostmi. Data byla …víceAbstract:
The master thesis is focused on the analysis of internal communication of the company in the automotive industry market. The aim of the thesis is to analyze the different tools of internal communication of the company towards employees and then to find out how to effectively communicate information in the environment of a large manufacturing plant with several thousand employees across different generations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/155008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2024
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠENKÝŘOVÁ, Anežka. \textit{Analýza interní komunikace společnosti na trhu automobilového průmyslu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/b9c401/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Making internal communication in a software company more efficient
Martin Bryndza -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
The Secrets of Communication
Fabio Vogel -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko