Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu – Bc. Ondřej Vlk
Bc. Ondřej Vlk
Diplomová práce
Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu
Risks of Football Club Marketing Communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá riziky marketingové komunikace fotbalového klubu. Pro tuto diplomovou práci byl zvolen velmi úspěšný moravsko-slezský klub FC Baník Ostrava. Teoretická část je zaměřena na oblast marketingu a marketingové komunikace, krizové komunikace a fotbalového prostředí. Praktická část obsahuje marketingovou situační analýzu FC Baníku Ostrava, SWOT analýzu, polostrukturovaný rozhovor …víceAbstract:
The master thesis deals with risks of marketing communcation of the football club. For this master thesis was chosen very successful Moravian - Silesian club FC Baník Ostrava. The theoretical part is focused on marketing and marketing communication, crisis communication and football ambience. The conclusion part contains marketing situation of FC Baník Ostrava, SWOT analyses, semi-structured interview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vlk, Ondřej. Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu . Uherské Hradiště, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníMagisterský studijní program / obor:
Bezpečnost společnosti / Rizikové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Adriana Malíková -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková -
Krizová komunikace Vlády ČR během pandemie COVID-19 v roce 2020
Jaroslav Želízko