Petra ŠKARPICHOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Analýza propagace turistických oblastí Zlínského kraje

Analysis of publicity of turist areas in Zlin region
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjištění míry propagace turistických oblastí ve Zlínském kraji a návrh propagačního řešení pro tento kraj. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána obecná definice propagace, dále pak zpracované literární poznatky z oblasti marketingového a komunikačního mixu. V navazující praktické části se zaměřuji na propagaci kraje a analýzu sledované oblasti …více
Abstract:
The aim of my bachelor's thesis is to find out the level of touristic areas propagation in the Zlin region and to propose promotional solution for this region. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part a general definition of propagation is described. Further literature research findings regarding marketing and communicational mix are given. In the subsequent practical part I focus …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor: 10390

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠKARPICHOVÁ, Petra. Analýza propagace turistických oblastí Zlínského kraje. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2018

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.