Analýza propagace turistických oblastí Zlínského kraje – Petra ŠKARPICHOVÁ, DiS.
Petra ŠKARPICHOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Analýza propagace turistických oblastí Zlínského kraje
Analysis of publicity of turist areas in Zlin region
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjištění míry propagace turistických oblastí ve Zlínském kraji a návrh propagačního řešení pro tento kraj. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána obecná definice propagace, dále pak zpracované literární poznatky z oblasti marketingového a komunikačního mixu. V navazující praktické části se zaměřuji na propagaci kraje a analýzu sledované oblasti …víceAbstract:
The aim of my bachelor's thesis is to find out the level of touristic areas propagation in the Zlin region and to propose promotional solution for this region. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part a general definition of propagation is described. Further literature research findings regarding marketing and communicational mix are given. In the subsequent practical part I focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor:
10390
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKARPICHOVÁ, Petra. Analýza propagace turistických oblastí Zlínského kraje. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2018
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová