Šárka HAMROZIOVÁ
Bakalářská práce
Matematický orientační běh
Mathematical Orienteering
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navržení matematického orientačního běhu. Je nahlíženo na orientační běh z hlediska didaktiky a matematický orientační běh je uveden jako jedna z metod výuky. Dále jsou sepsána obecná pravidla orientačního běhu a základní pojmy, bez nichž by se studenti nedostali dál. Nakonec je zpracován návrh orientačního běhu s příklady pokrývajícími středoškolské učivo.Abstract:
The aim of my bachelor thesis is a mathematical orienteering scheme. The orienteering is seen from the didactic point of view and mathematical orienteering is described as one of the means of teaching. Then, the rules of orienteering and basic terms, which are necessary for students to comprehend, are listed. Finally, the orienteering scheme is given with examples covering the high school subject matter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2014
- Vedoucí: RNDr. Petra Konečná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAMROZIOVÁ, Šárka. Matematický orientační běh. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Fyzika / Fyzika - Matematika (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Specifické metody tréninku v orientačním běhu
Kateřina Latochová -
Motivace dětí k hudební výchově na ZŠ
Barbora Krejčí -
Motivace studentů pro studium geologie a paleontologie na středních školách a jejich možné zlepšení
Michal MATĚJKA