Kateřina Katrňáková

Bakalářská práce

Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu

Customer confidence in food private labels on the Czech retail market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá důvěrou zákazníků v potravinové privátní značky na českém maloobchodním trhu. V této práci byla primární data sbírána pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 378 respondentů. Bylo zjištěno, že více než 80 % respondentů privátní značky potravin nakupuje. Na základě dalších výsledků byla vyhodnocena důvěra zákazníků v privátní značky potravin. Dále jsou zde uvedeny …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with customer confidence in food private labels in the Czech retail market. In this thesis, primary data were collected by using a questionnaire survey, which was attended by 378 respondents. It was found that more than 80% of respondents buy private labels of food. Thanks to another results of survey, there was evaluated a customer confidence in food private labels. Also, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta