Zvýšení potenciálu Slavkovského bojiště pro cestovní ruch Jihomoravského kraje – Tereza CENKOVÁ, DiS.
Tereza CENKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Zvýšení potenciálu Slavkovského bojiště pro cestovní ruch Jihomoravského kraje
The Increase in Potencial of the Austerlitz Battlefield for Tourism in the South Moravian Region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zvýšením potenciálu Slavkovského bojiště pro cestovní ruch Jihomoravského kraje. Teoretická část představuje cestovní ruch v obecné rovině, jeho vliv na regionální rozvoj, marketing destinace a nositele cestovního ruchu v České republice. Praktická část obsahuje analýzu aktuálního stavu využití potenciálu Slavkovského bojiště a představení činnosti subjektů působících v této …víceAbstract:
The bachelor?s thesis focuses on increasing the potential of Austerlitz battlefield for tour-ism of the South Moravian region. The theoretical part introduces tourist industry in gen-eral, its impact on regional development, marketing, destinations and tourism bearers in the Czech Republic. The practical part includes an analysis of the actual state of the usage of Austerlitz Battlefield?s potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CENKOVÁ, Tereza. \textit{Zvýšení potenciálu Slavkovského bojiště pro cestovní ruch Jihomoravského kraje}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/bc15wl/.
Jak správně citovat práci
CENKOVÁ, Tereza. Zvýšení potenciálu Slavkovského bojiště pro cestovní ruch Jihomoravského kraje. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika specializace Management a ekonomika ve VSRR
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová