Marketingová strategie prodeje dámského sportovního oblečení – Bc. Ondřej Rašín
Bc. Ondřej Rašín
Bakalářská práce
Marketingová strategie prodeje dámského sportovního oblečení
The marketing strategy of women's sales sportswear
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vypracování nové marketingové strategie prodeje dámského sportovního oblečení firmy Mirka Sport s. r. o.. Téměř veškerá produkce společnosti pokrývá kompletní sortiment dámského sportovního oblečení pro fitness, aerobic, jógu, pilates, zumbu a další dámské pohybové aktivity. Úkolem bylo zmapovat konkurenci a možnosti rozšíření prodeje v libereckém regionu. Provést marketingový …víceAbstract:
The aim of this work is to develop a new marketing strategy for the sale of women's sportswear of the Mirka Sport company. Almost all production of the company covers the full range of women's sportswear for fitness, aerobics, yoga, Pilates, Zumba and other women's physical activities. The tasks were to map the competition and possibilities of sale expansion in the Liberec region, to do marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Hana Štočková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rašín, Ondřej. Marketingová strategie prodeje dámského sportovního oblečení. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová
Název
Vložil
Vloženo
Práva