Bariéry v inkluzi u dětí s diagnózou bulózní epidermolýzy – Lenka VELICKÁ
Lenka VELICKÁ
Bakalářská práce
Bariéry v inkluzi u dětí s diagnózou bulózní epidermolýzy
Barriers in Inclusion for Children Diagnosed with Epidermolysis Bullosa.
Anotace:
Práce se zabývá bariérami v inkluzi u dětí s nemocí bulózní epidermolýzy. Teoretická část seznamuje se základními informacemi o nemoci bulózní epidermolýza a péči o takto nemocné děti. Dále popisuje organizaci DEBRA, charakterizuje mladší školní věk s ohledem na zdravotní postižení a charakterizuje základy inkluze. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum, který zkoumá existenci bariér při inkluzi …víceAbstract:
Work deals with barriers in inclusion for children with Epidermolysis bullosa disease. The theoretical section introduces basic information about epidermolysis bullosa disease and the care of such sick children. It also describes the DEBRA organisation, characterising the younger school age with regard to disability and characterising the foundations of inclusion. The practical part contains qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ludmila Muchová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VELICKÁ, Lenka. Bariéry v inkluzi u dětí s diagnózou bulózní epidermolýzy. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva